כפר אמני עין הוד Ein Hod Artists' Village

כפר אמנים עין הוד

פברואר 28, 2010

צ'וצ'ו-בר עין הוד


צ’וצ’ו בר: עין הוד

♦ מה מיוחד? החוויה הכוללת של המקום שמשלב מגוון דברים במקום אחד ומותאם לכל לקוח.

♦משקה הבית: קיר רויאל. זה קוקטיל על בסיס שמפניה וליקר פירות, הוא משקה מרענן ופירותי שמתאים למצב הרוח במקום.

♦ מנת הבית: ניוקי פורצ’יני, זו פסטה שעשויה מקמח תפוחי אדמה ויש לה מרקם מיוחד, היא מוקפצת עם רוטב עגבניות ופטריות פורצ’יני ופורטבלו, והמנה הולכת טוב עם הקוקטילים שאנחנו מציעים.

♦ תוכניות לפורים: ביום שבת באה להקפיץ את הקהל להקת מרסדס בנד, זו תהיה הופעה בעמידה עם סגנון מסיבתי, תיערך תחרות תחפושות שחברי הלהקה יבחרו את הזוכה והוא יקבל כרטיס חינם לשנה להופעות בברל’ה.


♦ משקה הבית: קוקטייל שנקרא ביט, הוא בטעם פסיפלורה אפרסק ומורכב מוודקה, פסואה וקמפרי. הוא משקה עם טעם מרענן וקליל אבל שעושה את העבודה.

♦ מנת הבית: קבבונים שהבשר שלהם נטחן אצלנו במקום בתיבלון מיוחד עם מוגשים על מצע ירקות עם צ’יפס בצד, מנה ממומלצת עם אלכוהול.
-תוכניות לפורים: בשישי נערוך מסיבת תחפושות לגילאי 27 פלוס, זה יהיה ערב מושקע מבחינת אביזרים ופירוטכניקה, תהיה כמובן תחרות תחפושות נושאת פרסים. יהיה ערב צבעוני.
שנכנסים לכפר האומנים עין הוד כבר מרגישים באווירה משהו שונה, בין בתי האבן מסתתר לו הצ’וצ’ו בר בחצרה של המסעדה המקומית דונה רוסה, שלפי השכנים מהכפר הסמוך עין חוד, שימש פעם כמסגד. במקום פוגש אותי הבעלים והברמן, איתי עדה, בן 26 שמוציא מתנור האבן העתיק פיצות ללא הפסקה, ובין לבין מציג את המנורות המיוחדות שהכינה אמו מדלעות מיובשות. מה מיוחד במקום? חוץ מהאווירה הקסומה והנוף המדהים של עין הוד?

"האנשים שיושבים פה", אומר איתי, "תושבי הכפר, אמנים ואנשי רוח, תיירים מבחוץ, שילוב בין צעירים למבוגרים, שעד שהערב נגמר הופכים כולם לחברים טובים".

♦ משקה הבית: "ערק לימונענע. משקה עם טעם עדין של אניס עם שילוב של טעמים חמוצים מתוקים, כמעט ולא מרגישים ששותים אלכוהול אבל אחרי שתי כוסות הראש בעננים".

♦ המנה המומלצת: "פוקצ’ות, לחם שמני שמתובל בעשבי תיבול ושמן זית, תופס הרבה נפח בקיבה ועוזר לספוג את האלכוהול."

♦ איך לשתות נכון? "לשתות כפית שמן זית לפני השתייה, השמן מרפד את הקיבה ומפחית את ספיגת האלכוהול בדם."

♦ הפאדיחה הכי גדולה על הבר: "בימים הראשונים של הפאב היינו ממלאים את הבקבוקים הישנים שעל המדף במיץ תפוחים שייראו מלאים, ולא פעם הברמן, שהיה מתחלף הוא היה מתבלבל ומוזג לאנשים סיידר במקום וויסקי ומקבל תגובות שונות כמו מה זה הוויסקי תפוחים החדש הזה.."

♦ המשקה המועדף עלייך: "ייגר. זה ליקר שעשוי מ-36 סוגים של צמחים. אומנם יש לו טעם של תרופה, מתקתק ומר אבל זה בא לי טוב והיתרון הגדול שאחרי ששותים אותו אף פעם לא מרגישים רע."

♦ המשקה הכי חזק: "וויסקי לה פרויג, וויסקי סקוטי שמיושן 10 שנים ובעל 56 אחוזים של אלכוהול."

♦ המשקה הכי יקר: "הנסי XO, קוניאק משובח מצרפת. הנסי מייצרת אותו כבר למעלה ממאה שנה, הוא משקה מאוד איכותי, מאוד חלק ומתקתק שמשאיר בפה ארומה נעימה וטעם של עוד. כוסית שלו עולה 110 שקלים."

♦ משקה לבחורות היפות: "ערק תפוחים. זה משהו שניסיתי פה לאחרונה בפאב והסתבר שזה תפס, הוא מורכב ממיץ תפוחים, סוכר, ערק וקרח שמעורבבים יחד בבלנדר ומוגשים עם עלה נענע ולימון בצד. הוא מוגש בצורה יפה שכנראה עושה להן את זה, המשקה יוצא מתוק ועדין אבל עדיין משכר."

♦ המשקה הכי נמכר: "חצי טובורג. אנחנו מסיימים בערך 3 חביות בכל שבוע."

♦ פעם אחרונה שהשתכרת: "בסוף השבוע האחרון, התחלתי פה והמשכתי עם חברים לחיפה. בשביל להשתכר אני מערבב סוגים שונים של צ’ייסרים של וודקה וויסקי כי אני צריך לשתות המון".

♦ תוכניות לפורים: "במוצאי שבת אנחנו מביאים לפאב DJ ועורכים משתה פורים כמו שכתוב בספרים, תהיה הרמת כוסית על חשבון הצ’וצ’ו ויהיה ממש כיף."
קישור לכתבה: צ'וצ'ו בר

אין תגובות:

Babushka babaluba kriva palanka macedonia

google-analytics

s


View My Stats

f

free counters

counter

count