כפר אמני עין הוד Ein Hod Artists' Village

כפר אמנים עין הוד

אוקטובר 01, 2010

אסי דיין על שר החוץ


חסר החוץ

אבי היה שר החוץ בממשלת בגין.לפני שהתבקש לקבל את המישרה הוא צילצל אל כל אחד משלושת ילדיו ואמר את תנאיו מול בגין:

אני זוכר שאמר לי כי התנאי הראשון שלא יספח את עזה והגדה.

התנאי השני היה שאין לו עניין לנהל 'קוקטייל דיפלומאטי' וכי הוא רוצה לעסוק בעניין אחד...היחסים עם מצרים.

הדבר השלישי נגע להשקפתו כי יש לתת לפלשתינאים אוטונומיה חד צדדית.כלומר לא להוריד אותם לברכיים,לתת להם לחיות בעצמאות יחסית לצידנו מבלי לחייב אותם להכיר בנו,אבל לחייב את האוטונומיה לחתום על הפסקה של הלוחמה נגדנו.

כנראה שבגין קיבל את תנאיו.וכמה ימים לאחר המינוי נסע למרוקו לפגוש את יועצו הקרוב של סאדאת אוסמה אל-בז ומאז הקדיש את זמנו לשלום עם מצרים.

כשנתיים אחרי הסכם השלום התפטר לאחר שבגין חשש מאותה אוטונומיה שאבי הביא לשולחן המו"מ עם הפלשתינאים בבאר-שבע ובגין מינה את השר יוסף בורג במקומו שינהל את המו"מ,בידיעה שלא יצא מזה דבר...ורק אחרי כמה שנים,האטונומיה נולדה כשיצחק רבין בראשות הממשלה.

עכשיו כשהשלום עם מצרים הגדולה והחזקה במדינות ערב,חיה בשלום עם ישראל ששר החוץ שלה אביגדור דוברמן שלח את נשיאה לכל הרוחות וכמו חאלד משעל נואם לעולם כי לא יהיה שלום עם העם שמפריע לישראל לגדל את 'מרחב המחיה' שלה.

אבל שלא כאבי,דוברמן הוא סמרטוט שלא מנופף בתנ"ך כמו בן-גוריון בזמנו שהרים את התנ"ך מול הבריטים ואמר "זה הקושאן שלנו על ארץ ישראל של החלוקה" ולא היה צריך להכריח,מלבד את עצמנו,שזאת היא מדינת היהודים.כשם שלא נעלה על הדעת לומר לאנגלים שהם,בעצם,ממלכה חצויה לסקוטית ,וולשית ,וצפון אירלאנדית.

אבל הדורבמן שלנו לא התפטר כאבי בשעתו ולא נופף בתנ"ך אלא נופף בדימונה.

יש לנו עוד אוליגרך שופע מנדטים וגסות בולשביקית.ביבי רוצה שיכירו בנו כמדינה יהודית.אז דבר ראשון תזרוק לכל הרוחות את הבאס מצוברך תמיד,שמאיים עלינו מקישיניוב בפוגרום של מיליון רוסים שיגדעו את הישראליות שצומחת פה.

ןאני מנסה להתנחם בתולדות ישראל: הדוברמן נובח והשיירה עוברת.
אסי דיין
קישור: הדף של אסי דיין

אין תגובות:

Babushka babaluba kriva palanka macedonia

google-analytics

s


View My Stats

f

free counters

counter

count