כפר אמני עין הוד Ein Hod Artists' Village

כפר אמנים עין הוד

אוקטובר 05, 2010

א.מ.א טריו ג'אז, פאנק וגרוב גלריה לבנדל-בלוך עין-הוד

עין הוד אירועים
עין הוד חדשות
א.מ.א טריו ג'אז, פאנק וגרוב
יום חמישי 7.10.2010 שעה 21.30
אלון גז-תופים וכלי הקשה
מורן בראון-בס וטרומבון
אלי מאירי-קלידים וכלי הקשה
גלריה לבנדל-בלוך עין-הוד

אנחנו נדאג שהכוס לא תהיה ריקה

ואתם תדאגו שהכובע יהיה מלא.
אלי מאירי
פסנתרן אלי מאירי נמנה על בני הדור הצעיר של פסנתרני ג'אז ישראליים, שהושפעו מצ'יק קוריאה והעידו על כך שבהשפעת המוסיקה שלו החלו להאזין לג'אז ולנגן.
מאירי, יליד 1959, פתח תקוה, הוא בוגר בית הספר לאמנויות "תלמה ילין". את לימודיו האקדמיים השלים במכללת "ברקלי" בבוסטון. ב-1985 עבר להתגורר בניו יורק. בביקוריו בארץ הופיע במועדוני ג'אז, והשתתף במפגשי נגינה (ג'אם סשנ'ים) עם אמנים אורחים שהגיעו לישראל להופעות, בהם דייב ליבמן, סטיב גרוסמן, דיזי גילספי ואחרים.
ב-1986 השתתף מאירי בתחרות הבינלאומית לנגנים ולהרכבים צעירים בהוילארט שבבלגיה, וזכה בה בשני פרסים: פרס הסולן הטוב ביותר ופרס ההרכב הטוב ביותר.
ב-1987 הקים מאירי, יחד עם אשתו לעתיד, הזמרת תימנה בראואר, את להקת אוריינט. הלהקה הופיעה בארה"ב, באירופה ובישראל. היא הוציאה אלבום כפול שהוקלט בישראל, והופץ באירופה ב-1989 על ידי חברת התקליטים "WEA". בין היתר, הופיעה הלהקה בפסטיבל הג'אז של מונטרה, בשוייץ, בקיץ 1989.
מאז 1987 מאירי מקליט ומופיע עם אשתו (איתה הוא חי בווינה), במסגרת פרויקטים מוסיקליים של ההרכב המשותף שלהם, אנסמבל תימנה בראואר ואלי מאירי.
ב-1998 הוציא מאירי את אלבום הסולו הראשון שלו, Piano Forte.
אלון גץ
איש עסקים נוסף המכור למוזיקה הוא אלון גץ, 48, סמנכ"ל בריטליקס, שמוציא בימים אלה דיסק בכורה עם הרכב Der Weller. "בנעוריי ניגנתי בסקסופון", הוא מספר. "בהיי־טק, לעתים עבדתי 72 שעות רצוף ונטשתי את הכלי מחוסר זמן. לפני שלוש שנים הרגשתי שאין לי בלנס בחיים. אתה יותר מדי עובד במחשוב ומגדל
ילדים. אף פעם לא הייתי מותש בעבודה, אבל היה חסר לי משהו בשביל הנשמה".

גץ שלח לשיפוץ את הכלי הישן שלו, בן שלושים השנים, ובמקביל החל ללמוד תיפוף. הרכבו כולל מלבדו שלושה נגנים מקצועיים, ואת עצמו הוא מכנה היום "חובב רציני". כחלק מהשינוי בחייו פתח את מועדון הג'ז Gets Me בשטח ביתו
שבמושב חרב לאת שבעמק חפר. תפיסתו הייתה לתת בית למוזיקאים, שבו גם יוכלו להתפרנס בכבוד.





תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

[url=crush-the-castle.com]Crush The Castle[/url]

Babushka babaluba kriva palanka macedonia

google-analytics

s


View My Stats

f

free counters

counter

count