כפר אמני עין הוד Ein Hod Artists' Village

כפר אמנים עין הוד

אוגוסט 14, 2009

דוד רונן, דובר העמותה הישראלית לחקר עב"מים


דוד רונן, דובר העמותה הישראלית לחקר עב"מים
דף פירסומי
שלום רב!
שמי דוד רונן, עיתונאי דובר העמותה הישראלית לחקר עב"מים וחיים חוץ ארציים. במשך כשלוש שנים כתבתי וערכתי את מדור תיקי X בעיתון זמן ת"א, המצורף לעיתון מעריב בימי שישי ומופץ בכל אזור המרכז. אני עוסק למעלה מ-30 שנה בחקר תופעת העב"מים והחוצנים על כל ההיבטים הנלווים לתופעה זו, כולל איסוף עדויות מצולמות של עב"מים, התייחסות הממסד לתופעה, התייחסותו של דובר צה"ל לנושא, מידע חדש המגיע מאסטרונאוטים וכו'.

היתה לי פינה קבועה ברדיו, והופעתי פעמים רבות בטלוויזיה, בין היתר בתוכניות הבאות: "עובדה", "בוקר טוב ישראל", "פופוליטיקה" (בערוץ 8), "חמש עם רפי רשף", בתוכניות ילדים רבות ועוד.

כמו כן הייתי שותף פעיל כיועץ וכחוקר שטח בהפקת סרט דוקומנטרי בנושא בהשתתפות אורי גלר. לאחרונה שימשתי כיועץ מדעי בסרטו של הבמאי אילן שושן," אורחים זרים", אשר שודר פעמים אחדות בערוץ 10. בסרט השתתפו טייסים ומפקד חיל האוויר לשעבר, האלוף אביהו בן-נון.

מזה כעשר שנים אני מרצה בפני קהלים שונים כגון חברות היי-טק, גופים צבאיים – טייסי חיל האוויר, גופים ממשלתיים כגון משרד הביטחון,תלמידי בי"ס, מתנ"סים, חוגי-בית ועוד.

במהלך ההרצאה אני מציג ממצאים פיסיים כגון פיסות חומר בלתי מזוהה שנמצאו באתרי נחיתה של עב"מים וכן סרטי וידיאו, תמונות סטילס ומסמכים שונים.

משך ההרצאה הינו כשעה וחצי עד שעתיים וחצי.

אשמח לשתף עימך פעולה.

בכבוד רב,

דוד רונן

לתיאום מועד הרצאה ולפרטים נוספים: 054-3263939

אין תגובות:

Babushka babaluba kriva palanka macedonia

google-analytics

s


View My Stats

f

free counters

counter

count