כפר אמני עין הוד Ein Hod Artists' Village

כפר אמנים עין הוד

ינואר 06, 2009

פשעי עזה

* * *
פִּשְׁעֵי עַזָּה
ו כֹּה אָמַר יְהוָה עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי עַזָּה וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ עַל-הַגְלוֹתָם גָּלוּת שְׁלֵמָה לְהַסְגִּיר לֶאֱדוֹם. ז וְשִׁלַּחְתִּי אֵשׁ בְּחוֹמַת עַזָּה וְאָכְלָה אַרְמְנֹתֶיהָ. ח וְהִכְרַתִּי יוֹשֵׁב מֵאַשְׁדּוֹד וְתוֹמֵךְ שֵׁבֶט מֵאַשְׁקְלוֹן וַהֲשִׁיבוֹתִי יָדִי עַל-עֶקְרוֹן וְאָבְדוּ שְׁאֵרִית פְּלִשְׁתִּים אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה.
עמוס א ו-ח.

* * *
ומה מציעים כל אותם צדקנים, בעלי המוסר המזוייף ושנאת ישראל, המאשימים אותנו ב"פשעים נגד האנושות" וקוראים להפסקת אש מיידית בעקבות הפגזת בית הספר של אונר"א בג'בליה, ששימש גם בסיס לירי פצצות מרגמה של טרור פלסטיני? – הם מציעים להעניק ניצחון מוסרי ותעמולתי לחמאס, לשחק לידיו (כפי שהרוצחים האלה רצו מלכתחילה) ולעזאזל כל דרום ישראל – אזור שימשיך לחיות תחת איום הטרור הטילי החמאסי יום ולילה. ומדוע? כי דמם של יהודים לא נחשב. "העולם" עוזר למחריבי ישראל. "העולם" גם שתק בשואה ואולי לא איכפת לו אם מחרתיים תימחק ישראל בהתקפה גרעינית. הוא גם יאשים אותה בכך.
המזעזע במלחמה על עזה הוא ששישים שנה ויותר ממלחמת השחרור, שבקרבותיה ובקורבנותיה נוסדה מדינת ישראל – עדיין חיילים צעירים שלנו, חשופי חזה, חרף המיגון, צריכים להסתער על אוייב ערבי, מוסלמי, פלסטיני – בעל הריבוי הטבעי הגבוה ביותר בעולם וכושר ייצור מדהים של בשר תותחים ושל מתאבדים ושאהידים! – והניסיון המר אומר שגם בעוד שישים שנה מצבנו הביטחוני לא יהיה טוב יותר, כי המלחמה על קיומה של המדינה העברית האחת והיחידה שבעולם עדיין – נמשכת וגם תימשך. לא. הדעת לא סובלת את הקרבת חיינו הצעירים שנה אחר שנה. צריכה להימצא דרך שבה נוכל להשמיד את אויבינו באמצעים מתוחכמים – מבלי שהם יוכלו להשמיד אותנו! – וגם אם וכאשר תקום זעקה נוראה צבועה ומתחסדת נגדנו ברחבי העולם – אבל קודם כל, אנחנו רוצים לחיות
שומר נידח על כבוד הספרות העברית
זו שנפשה לא הושחתה במוסריות מזוייפת

אין תגובות:

Babushka babaluba kriva palanka macedonia

google-analytics

s


View My Stats

f

free counters

counter

count