כפר אמני עין הוד Ein Hod Artists' Village

כפר אמנים עין הוד

ספטמבר 13, 2008

עין הוד שנה טובה אילנה גרף

עין הוד שנה טובה
אילנה גרף
שלום לידידי האמנים
לכבוד השנה החדשה אני רוצה להציע לאמנים להעלות ציור / צילום או איור באתר טקסטורה. (אפשרי כמובן גם צילום של עבודת תלת-מימד כמו פסל וכו') .
אני מתכוונת ליצור מיקבץ של ציורים/ברכות , ואם יידרש, כמה מיקבצים כאלה שיופיעו בדף הראשי.

אנא שלחו לי ציור אחד בלבד, לא חייב להיות כיתוב שנה טובה - אפשרי שהציור עצמו יהיה הברכה שלכם, אני אציין בכל מקרה את שמכם מתחתיו.
כמו כן, השתדלו ששם הקובץ יהיה השם שלכם (באנגלית), הכובד לא משנה, אני אתן גודל אחיד לעבודות.
השתדלו לשלוח לי את העבודות בשבוע הקרוב. ואם אתם רוצים להפיץ לעוד חברים אמנים - בכייף, פתוח לכולם...
אני שמחה לראות שיש כבר הענות,
בברכת חג שמח ומצב רוח טוב!
אילנה
למשלוח, המייל שלי:
ilanagraf1@gmail.com

אין תגובות:

Babushka babaluba kriva palanka macedonia

google-analytics

s


View My Stats

f

free counters

counter

count