כפר אמני עין הוד Ein Hod Artists' Village

כפר אמנים עין הוד

דצמבר 12, 2009

ארט בר מוסיקה ו בירה עין הוד


עין הוד אירועים
עין הוד חדשות
יום שבת 12.12.09 ארט בר הופעות, מוסיקה
בשעה 12:30: Sahara Piksie and her group...!
A great great band that already played at the Bar on Nov. 29th. It was amaising.
You will all enjoy them.
American-Australian folk , rock and world music...!

And...
בשעה 15:00 : טל כהן-שלו
www.myspace.com/talcohenshalev

טל כהן-שלו
ההבטחה הגדולה של סצינת האינדי הישראלית, מושפע בעיקר ממוזיקאים מתחום הפולק וסינגר-סונגרייטרס מהדור הישן, אך מתבל את שיריו באלמנטים של רוק, בלוז ומוזיקה פסיכודאלית, ובכך מגדיר את סגנונו הייחודי. כהן-שלו, יוצר חיפאי צעיר, נשאר נאמן למקורות ולמוזיקאים האמריקאים והבריטים שעל ברכיהם גדל ועל-כן כותב ושר באנגלית. את חומריו המקוריים הוא מגיש בכנות מפתיעה עם גוון קולו המיוחד והמרגש.
טל החל להופיע לפני יותר משנה ב'קפה נטו', בית קפה קטן במרכז הכרמל בחיפה, בביצוע גרסאות כיסוי לשירים אקוסטיים ישנים. ביקורות חיוביות הקנו לו הופעות חודשיות בבית הקפה. מאז הספיק טל לכתוב ולהקליט שירים מקוריים, ולהופיע בפסטיבלים בכל הארץ, החל מסמילנסקי ואינדינגב בדרום ועד יערות מנשה וחיפולק בצפון.
אלבום הבכורה של טל "Heartaches and Ashes", הוקלט והופק באופן עצמאי, וכיום מופץ ע"י "היי פידליטי". האלבום כולל עשרה שירים, כולם פרי עטו של טל, חלקם אקוסטיים ואינטימיים וחלקם יותר אנרגטיים, בליווי ההרכב המלא. בסיבוב ההופעות המלווה את האלבום מופיע טל ברחבי הארץ יחד עם עודד נפתלי על גיטרה ומפוחית.
"תחשבו על שילוב של ניל יאנג וזמרי סיקסטיז פסיכדליים ("Gods and Men"), שפוגשים קצת מאלטון ג'ון ("Factory Girl"), כשמעל הכל מהדהדת ההשפעה הכמעט ברורה מאליה של ניק דרייק ואליוט סמית. סינגר-סונגרייטר אמיתי עם קול טוב והגשה נכונה... לפי מה שנשמע כרגע כהן-שלו עוד יגיע רחוק" (עכבר העיר חיפה, 14.8.2009)
"באחת עשרה עלה טל כהן-שלו עם רביעייה שהפציצה בפולק-קאנטרי וקצת בלוז, לעילא ולעילא. באמת, הבחור מוכשר. קול שמזכיר את ג'רמי בלאנט, אבל עם מוזיקה הרבה יותר מעניינת ובעיקר יכולת לקבל את תשומת הלב של הקהל" (עכבר העיר חיפה, 9.10.2009
Very good young musician...!
Folk rock/world music...!
Hebrew and English.

אין תגובות:

Babushka babaluba kriva palanka macedonia

google-analytics

s


View My Stats

f

free counters

counter

count