כפר אמני עין הוד Ein Hod Artists' Village

כפר אמנים עין הוד

מרץ 07, 2009

פורים עין הוד 2009 אילנה ברקוביץ


עין הוד פורים 2009
אילנה ברקוביץ, בת 31, שחקנית ("אבא גנוב", "הבורגנים") ומגישה בטלוויזיה, בימים אלה היא מבקרת האופנה של "Y בעשר" • התמונה: עין הוד 1981, מחופשת ל: מוכרת פרחים "אמא שלי כזאת גרמנייה. רואים לפי הבד שזו תחפושת גרמנית, מבוואריה, זה לא מסוג התפירות שיש בארץ. עד גיל ארבע הייתי מתחפשת כל שנה לערבייה, אבל אז אמא שלי מיצתה את זה. אהבתי את לוק השכבות, מה שעכשיו הפך לבוהו שיק (שיק בוהמייני). בגדים וסטיילינג בכלל מלהיבים אותי, לא משנה אם זה יום-יום, אופנה או תחפושת. בגדים הם הצהרה. כל בוקר אתה מצהיר לעולם מחדש. ההצהרה הזאת חשובה לי ואני חושבת עליה הרבה, בפורים עוד יותר מביום-יום. עד היום אני הכי משקיעה בעולם בתחפושות. אני הולכת כל שנה למסיבת פורים ב עין הוד עם שתי חברות, כבר 11 שנה. היינו מאמות אפריקאיות, שוטרים הודים, ערסים מהסבנטיז, כלבות מאולפות ומאמנות כושר פרחות.
קישור לכתבה: אילנה ברקוביץ

אין תגובות:

Babushka babaluba kriva palanka macedonia

google-analytics

s


View My Stats

f

free counters

counter

count