כפר אמני עין הוד Ein Hod Artists' Village

כפר אמנים עין הוד

מאי 13, 2010

Simon Borst Ein Hod


הטבע כמקור השראה

אמנות – מדברת אל הלב.
ציור באוויר הפתוח הוא האופן בו אני אוהב לעבוד והטבע משמש לי כמקור השראה .
מובל אני למציאת פתרונות , יצירתיות , חדשנות והתחלות חדשות.
הולנד הנה עבורי הבסיס והמקור של היותי אמן , אוהב אני להיות בחוץ ולהרהר בכל העבודה שעוד עומדת לפני.
צבעוניות והפשטה קלה הן דרך עבודתי.
בזמן היצירה מושפע אני משני מקורות – האלמנטים הסובבים אותי ודרך החשיבה העצמית שלי. תוך כבוד לסביבה אני מנסה להוסיף אלמנטים חדשים.
בתקווה ליצור עבודה חדשה , עלי להיות חופשי במחשבה וליצור תוך סיעור המוח.
דבר אחד כן ידוע לי – דרוש אומץ לשנות דברים והתמדה כדי ליצור עבודה טובה והתוצאות מורגשות עם הזמן.
כשאני מציב את כן הציור במקום כלשהו , מתחיל אני מחדש לחפש אחר הפתרון הטוב ביותר לעבודה עצמה למרות אילוצי מזג האוויר והסובב אותי. כשמגיע הרגע בו היצירה מדברת אלי מתחיל דיאלוג ורק כשאתה הופך שותף לו נוצרת יצירה טובה.
אוהב אני ציור שאומר לי משהו על הצייר. באופן אישי, אני חושב שהצייר חשוב לא פחות מהסיפור שהוא או היא באים לספר.
כמו בחיים האמיתיים הולך אני אל הלא - נודע . הציור הופך לדרך חיים – הוא מוביל אותי למסע מופלא.
כעת במסעי נמצא אני בהרפתקה גדולה כעין התחלת עבודה חדשה כשאינך יודע מה תהיה התוצאה.

סימון בורסט – הולנד 2010

אין תגובות:

Babushka babaluba kriva palanka macedonia

google-analytics

s


View My Stats

f

free counters

counter

count